Lexus Onderhoud en reparatie

ONDERHOUD EN REPARATIE

Voor onderhoud en reparatie bent u bij de officiële Lexus dealer aan het juiste adres.

Lexus Red Carpet Treatment

RED CARPET TREATMENT

Ontdek welke bijzondere privileges we u als Lexus rijder aanbieden.

Lexus Garantie

LEXUS
GARANTIE

Onze solide garanties zorgen voor de zekerheid van onbezorgd rijplezier.

Lexus mobiliteits service

MOBILITEITS
SERVICE

Ook na aankoop van uw Lexus behandelen wij u als een zeer gewaardeerde klant.

Lexus navigatie updates en bluetooth-systemen

NAVIGATIE EN
BLUETOOTH®

Alle informatie over Lexus navigatie updates en bluetooth®-systemen.

Geniet zakelijk van de uitstekende service die Lexus u biedt.

ZAKELIJK

Geniet zakelijk van de uitstekende service die Lexus u biedt.

Ook voor het verzekeren van uw kostbare Lexus bent u bij ons aan het juiste adres.

VERZEKEREN

Ook voor het verzekeren van uw kostbare Lexus bent u bij ons aan het juiste adres.

Maak eenvoudig een berekeningen voor een financiering

CALCULEREN

Maak eenvoudig een berekeningen voor een financiering.

 Neem contact op met Lexus Financial Services.

CONTACT

Heeft u vragen over onze diensten? Neem contact op met Lexus Financial Services.

concept-cars

CONCEPT
CARS

Ontdek onze meest bijzondere concepten en tal van nieuwe, innovatieve technologieën.

main-menu-lexus-brand

INNOVATIEF
DESIGN

Ons design onderscheidt zich door zorgvuldig afgewogen elementen die in al onze modellen zichtbaar zijn.

hybrid-cars

LEXUS
HYBRID DRIVE

Ontdek alles over de werking van onze innovatieve Lexus Full Hybrid Drive technologie.

lexus-today

LEXUS
NIEUWS

Blijf op de hoogte van alle Lexus actualiteiten.

Lees de visie, missie en filosofie van Lexus in Nederland. Bekijk ook onze vacatures.

LEXUS IN
NEDERLAND

Lees de visie, missie en filosofie van Lexus in Nederland. Bekijk ook onze vacatures.

GS 300h

DE LEXUS GS 300h HYBRID HEEFT EEN VERMOGEN VAN 164KW (223PK), MET EEN CO2-EMISSIE VANAF SLECHTS 104 G/KM


Energielabel A
Bijtelling v.a. 21%
Netto bijtelling p/mnd v.a.* € 426,-
Lease v.a. € 725,-

VANAF € 46.795,00

STEL UW GS 300h SAMEN

*

Netto bijtelling gebaseerd op 52% inkomstenbelasting. Het tijdelijk voordeel inclusief 4 jaar gratis onderhoud is van toepassing op alle verkoopcontracten gesloten van 10 Mei 2016 t/m 9 Augustus 2016. Registratie en aflevering uiterlijk 31 December 2016. Lexus Haal-en brengservice is alleen van toepassing bij grote onderhoudsbeurten.

DE LEXUS GS 300h

DE GS 300h COMBINEERT EEN VERMOGEN VAN 164 kW (223 PK) MET CO2-EMISSIES VANAF SLECHTS 104 G/KM. U RIJDT ZAKELIJK AL IN EEN GS 300h VANAF € 725,- P/MND*. BOVENDIEN PROFITEERT U NU TIJDELIJK VAN 4 JAAR LANG GRATIS ONDERHOUD.

Door de lage fiscale bijtelling vanaf 21% rijdt u al in een GS 300h voor € 426,- netto p/mnd. Daarnaast geldt ook voor de GS 300h tijdelijk 4 jaar lang of maximaal 60.000 km gratis onderhoud*! De GS 300h is standaard uitgerust met Lexus Hybrid Drive en met de combinatie van een 2,5 liter viercilinder Atkinson Cycle benzinemotor en een krachtige elektromotor levert hij een vermogen van 165 kW (223 pk). Wat betekent dat de GS 300h soepel accelereert en een laag brandstofverbruik (vanaf 4,4 l/100 km) heeft.

Schakelt u de Electric Vehicle rijmodus in, dan rijdt u vrijwel geheel geluidloos, zonder brandstofverbruik of schadelijke emissies. Daarbij beschikt u over een royale bagageruimte en heeft de Lexus GS 300h dankzij de vooruitstrevende hybride technologie de laagste kilometerprijs in zijn klasse.

UITVOERINGEN EN PRIJZEN

BEKIJK VERSCHILLENDE UITVOERINGEN EN VERGELIJK DETAILS

Business Line

VANAF € 46.795,00

KIES EEN ANDERE UITVOERING OM TE VERGELIJKEN

De koplamp van een Lexus GS 300h

DE GS MARKEERT EEN BELANGRIJKE VERANDERING. VOORBEELDEN DAARVAN ZIJN DE KRACHTIGE UITSTRALING VAN DE GRILLE EN BAANBREKENDE INNOVATIES ALS LEXUS DYNAMIC HANDLING EN DE TWEEDE GENERATIE VAN DE LEXUS HYBRID DRIVE.

Yukihiko Yaguchi, GS Chief Engineer

HIGHLIGHTS

ONTDEK WAT DE GS 300h TE BIEDEN HEEFT

Rijden met de GS 300h -Highlights

HIGHLIGHTS

De GS is een totaal nieuw type Lexus. Hij werd ontwikkeld in ‘s werelds meest geavanceerde rijsimulator en vervolgens gedurende ruim 1,6 miljoen kilometer getest. De basis van de auto wordt gevormd door een carrosserie met een hoge torsiestjfheid en een nieuw ontworpen multilink achterwielophanging. Vervolgens ontwikkelde Lexus een baanbrekend aerodynamisch concept, waarmee de luchtstromen dichter langs de carrosserie worden geleid om de prestaties en stabiliteit te verbeteren. Daarnaast werd het toch al toonaangevende rijcomfort verder geperfectioneerd met een volledig vlakke onderzijde en windgeleiders op de achterlichtunits die de stabiliteit vergroten en windgeruis reduceren.

Het interieur van de GS 300h - Highlights

HIGHLIGHTS

De kwaliteit van de Lexus GS voelt u aan details als de uit gepolijst aluminium vervaardigde bedieningsknoppen van het audiosysteem en de fraai gestikte lederen bekleding. De glanzende lak van de carrosserie wordt met de hand geschuurd en daarna zowel met het oog als digitaal gecontroleerd om er zeker van te zijn dat de afwerking perfect is. De GS wordt gebouwd in de fabriek waar ook onze LFA Supercar werd ontwikkeld, door ervaren ‘Takumi’ vakmensen die voortdurend controles uitvoeren om ervoor te zorgen dat elke auto voldoet aan onze strenge kwaliteitsnormen.

Veiligheid in de GS 300h - Highlights

HIGHLIGHTS

Lexus heeft altijd voorop gelopen met de ontwikkeling van veiligheids- en hulpsystemen. Zo testen wij al onze nieuwe modellen in ‘s werelds grootste rijsimulator. Ook de nieuwe GS profiteert van ons onderzoek op het gebied van ongevalpreventie, en is leverbaar met het baanbrekende Lexus Safety System +. Het systeem omvat onder meer het Pre-Crash System met een functie die ook voetgangers opmerkt, Advanced Lane Keeping Assist dat u helpt in uw rijbaan te blijven, Road Sign Assist om verkeersborden in de gaten te houden, Automatic High Beam voor een beter zicht in het donker en Adaptive Cruise Control, dat uw rijsnelheid automatisch afstemt op die van uw voorganger.

"Atkinson Cycle" benzinemotor

‘ATKINSON CYCLE’ BENZINEMOTOR

Het hart van de Lexus Hybrid Drive in de GS 300h (2,5 liter viercilinder) en GS 450h (3,5 liter V6) wordt gevormd door een uiterst zuinige ‘Atkinson Cycle’ benzinemotor met D-4S directe injectie en dual VVT-i technologie. Beide modellen zijn bovendien uitgerust met een Start/Stop-systeem, waarmee brandstofverbruik en emissies nog verder worden gereduceerd.

EV (Electric Vehicle) modus

EV (ELECTRIC VEHICLE) MODUS

Met een voldoende opgeladen accu kunt u in de EV-modus met lage snelheid op alleen elektrische energie korte afstanden afleggen. In de EV-modus rijdt u fluisterstil, emissievrij en zonder brandstofverbruik. Ideaal voor rijden in langzaam rijdend verkeer, of in een parkeergarage.

Full Hybrid prestaties

FULL HYBRID PRESTATIES

De GS 300h en GS 450h Hybrid blinken uit door indrukwekkende Full Hybrid prestaties. Met de GS 450h Hybrid accelereert u in slechts 5,9 seconden van 0 tot 100 km/u (tot een begrensde topsnelheid van 250 km/u waar dat is toegestaan). De GS 300h Hybrid combineert een brandstofverbruik van 4,4 l/100 km* met al even lage CO2-emissies van slechts 104 g/km*.

* Eco uitvoering.

Power Control Unit

POWER CONTROL UNIT

Als ‘brein’ van de Lexus Hybrid Drive overziet de Power Control Unit (PCU) voortdurend de optimale verdeling van het beschikbare vermogen. De PCU zorgt er ook voor dat de accu wordt opgeladen, door tijdens het rijden het motorvermogen aan te spreken, of door middel van regeneratief remmen.

Regeneratief remmen

REGENERATIEF REMMEM

De elektromotor fungeert tijdens het remmen, maar ook bij constante snelheden als een generator (dynamo) die de kinetische (bewegings-) energie van het remsysteem omzet in elektrische energie. Hiermee wordt de hybride accu opgeladen, zodat deze bij snel accelereren, of tijdens het rijden in de EV-modus de elektromotor kan aandrijven. Deze energie zou anders in de vorm van wrijvingswarmte via de remschijven en remblokken verloren gegaan zijn.

12,3" Multimedia Display

12,3" MULTIMEDIA DISPLAY

Het extra grote, 12,3" display kan worden bediend via Remote Touch, maar een aantal applicaties kunt u ook aansturen met gesproken commando's. Het scherm biedt de mogelijkheid om tegelijkertijd twee informatiebronnen weer te geven, zoals een grote plattegrond en informatie over het gekozen radiostation.

Schakelpaddles

SCHAKELPADDLES

Hoewel u in de nieuwe GS beschikt over een volledig automatische transmissie, kunt u met de schakelpaddels aan weerszijden van het stuurwiel ook zelf handmatig schakelen. Daarmee kunt u het potentieel van de GS ten volle benutten.

3-Zone Climate

3-ZONE CLIMATE CONTROL

Het interieur van de nieuwe GS is onderverdeeld in drie zones voor de elektronische climate control met de revolutionaire nanoe® technologie. De inzittenden voorin kunnen de gewenste temperatuur instellen via Remote Touch of het centrale display, terwijl ook de passagiers achterin beschikken over een eigen bedieningspaneel voor de climate control.

Verwarmbare en geventileerde stoelen

VERWARMBARE EN GEVENTILEERDE STOELEN

In combinatie met lederen bekleding worden beide voorstoelen uitgerust met onafhankelijk bedienbare stoelverwarming en -ventilatie. Dit is vooral comfortabel in koude weersomstandigheden en versterkt het gevoel van luxueus rijcomfort.

Uitzonderlijk zitcomfort

UITZONDERLIJK ZITCOMFORT

Een team van specialisten heeft vijf jaar lang gewerkt aan een stoel die vermoeidheid bij de inzittenden voorkomt. Het resultaat is een stoel met een verstelbare bekkensteun - een wereldprimeur - in combinatie met een rugleuning die ook de schouders en lendenen extra ondersteund. Daarnaast beschikt u in de GS optioneel over vlindervormige hoofdsteunen.

Blind Spot Monitor

BLIND SPOT MONITOR

Radarsensoren in de achterbumper registreren achteropkomend verkeer in andere rijbanen, dat in de buitenspiegels onzichtbaar blijft. Zodra u richting aangeeft om van rijbaan te veranderen en er rijdt een voertuig in uw dode hoek, dan verschijnt in de desbetreffende buitenspiegel een waarschuwingssignaal.

Geavanceerde hybride accu

GEAVANCEERDE HYBRIDE ACCU

Voor het energiemanagement van de Ni-Mh hydride accu is de Lexus Hybrid Drive uitgerust met intelligente software. Deze zorgt ervoor dat de accu tijdens het rijden wordt opgeladen, zodat extern opladen nooit nodig is. Door de compacte afmetingen blijft er in de kofferbak een ruimte beschikbaar van maar liefst 458 liter.

Lederen stuurwiel

LEDEREN STUURWIEL

Het fraai afgewerkte, met leder beklede 3-spaaks stuurwiel is speciaal voor de GS Hybrid ontworpen. Het stuurwiel biedt met een diameter van 380 mm optimale grip en is voorzien van goed bereikbare bedieningsknoppen voor audio, display, telefoon en spraakbediening.

Digitale connectiviteit

DIGITALE CONNECTIVITEIT

Via het multimedia display kunt u verschillende digitale mediadragers bedienen. Zo kunt u eenvoudig het volledige adresboek van uw smartphone downloaden, waarna u op het display door de namenlijst kunt scrollen. Ook een iPod® of andere MP3-speler kunt u via het display bekijken en bedienen.

Road Sign Assist

ROAD SIGN ASSIST

De functie Road Sign Assist (RSA) van de nieuwe GS herkent met behulp van de camera in de voorruit verkeersborden. Als bestuurder wordt u hierover geïnformeerd via het multi-information display. Het systeem herkent alle verkeersborden die zijn opgenomen in het Verdrag van Wenen.

Tien Airbags

TIEN AIRBAGS

Naast een uiterst robuuste veiligheidskooi genieten de passagiers bescherming van tien sensorgestuurde airbags. Bovendien zijn alle veiligheidsgordels, met uitzondering die van de middelste zitplaats achterin, uitgerust met gordelspanners. De voorpassagier wordt beschermd door een 2-fase gezichtsairbag, alsmede knie- en zijairbags. De buitenste zitplaatsen achterin beschikken standaard over zijairbags, terwijl gordijnairbags de gehele zijkant van het interieur beslaan. Al deze uitzonderlijke veiligheids voorzieningen behoren tot de standaarduitrusting van de GS. Het resultaat daarvan is dat de kans op letsel bij een eventuele aanrijding aanzienlijk wordt gereduceerd.

GEEN RESULTAAT

Pas uw zoekopdracht aan en probeert u het opnieuw.

GS 300h F SPORT LINE

De voorkant van een grijze Lexus GS 300h F Sport Line

ADEMBENEMEND DESIGN

De GS 300h F SPORT Line werd getuned door het team dat ook de LFA-supersportauto en de zoals de RC F high-performance sportcoupé heeft geperfectioneerd en heeft hetzelfde sportieve karakter als deze bijzondere modellen.

Exclusieve designdetails aan voor- en achterzijde en subtiel verbrede side skirts verbeteren de aerodynamische eigenschappen. Voor een directer weggedrag en een betere respons heeft het team ook een andere afstelling gekozen voor de wielophanging en stuurinrichting.

Om u op deze site de optimale beleving van Lexus te kunnen bieden, maken wij en onze geselecteerde partners gebruik van cookies. Gaat u verder zonder uw instellingen te wijzigen, dan gaan wij ervanuit dat u geen problemen heeft met het ontvangen van cookies op de Lexus website.

LEES MEER