agorafobie

LEXUS UX WORDT OP EEN BIJZONDERE MANIER VASTGELEGD DOOR FOTOGRAFE MET PLEINVREES

Jacqui Kenny, ook wel bekend als The Agoraphobic Traveler, verkent de wereld door haar pleinvrees vooral via internet. Des te unieker is de fotoshoot met de Lexus UX die ze op 3.000 kilometer afstand regisseerde.

  • "Ik ben heel blij om met Lexus samen te werken en om met deze op afstand geregisseerde fotoshoot de nieuwe Lexus UX te introduceren", aldus Kenny. Door haar agorafobie, een ander woord voor pleinvrees, is ze beperkt in de reizen die ze maakt en werkt ze vooral vanuit huis. Een Lexus UX, uitgerust met 360° videocamera, nam haar nu mee op een digitale reis naar het prachtige Lanzarote. Op 3.000 kilometer afstand legde het fotografiefenomeen unieke lifestylebeelden van het model vast.
  • 
  

  
    agorafobie UNICUM

    UNICUM

    Het fotografieproject past bij het unieke karakter van de Lexus UX. De premium crossover Lexus UX staat op een gloednieuw platform (Global Architecture-Compact, GA-C) dat zich onderscheidt door het laagste zwaartepunt in zijn segment. Het uiterst wendbare model bezit rijeigenschappen die doen denken aan die van een lager bij de weg liggende hatchback. Zijn dynamische houding, innovatieve luxe, uitgebreide range aan veiligheidssystemen, bijzondere designelementen en ultraefficiënte nieuwe aandrijflijnen maken de Lexus UX tot een uniek aanbod in zijn segment.

  • 
  

  
    agorafobie MODERNE STEDELING

    MODERNE STEDELING

    "De Lexus UX is ontworpen voor de moderne stedeling die op zoek is naar een frisse, eigentijdse en dynamische kijk op luxe rijden", aldus Chika Kako, Executive Vice President van Lexus International en hoofdingenieur van de UX. "De doelgroep zijn jonge kopers die niet alleen op zoek zijn naar wat nieuw en spannend is, maar ook naar een toevoeging aan hun levensstijl."