1. Kopen & aanbiedingen
  2. Private lease
  3. Digitale aanvraag
Snel, makkelijk en veilig

Uw digitale aanvraag

Met het digitale aanvraagproces kunt u samen met uw dealer uw aanvraag doorlopen en uw gegevens aanleveren met uw DigiD. Zo weet u snel waar u aan toe bent. Wilt u liever thuis digitaal uw gegevens aanleveren? Dat kan natuurlijk ook.

  • De voordelen 

    • Volledig online proces
    • Niet meer op zoek naar losse papieren en documenten
    • Uw gegevens zijn altijd actueel en correct
    • Snel, makkelijk en veilig
  • Wat heeft u nodig?

    • Mobiele telefoon met mail
    • Gebruikersnaam en wachtwoord van uw DigiD
    • Mobiel bankieren app
  • Uitleg digitale aanvraag

  • Explanation digital application 

Hoe werkt een digitale aanvraag?

1. Aanvraag

In de Mijn Contract-omgeving kunt u kiezen voor het handmatig of digitaal aanleveren van gegevens. Hier kiest u voor digitaal.

2. Gegevens aanleveren

Download de Ockto-app op uw smartphone of tablet en log in met uw DigiD. Via DigiD logt u in bij verschillende (overheid)instanties om uw persoonlijke en financiële gegevens op te halen.

3. Beoordeling gegevens

Uw gegevens worden direct automatisch beoordeeld. Er zijn drie mogelijke uitkomsten:

  • Uw aanvraag is goedgekeurd. U kunt direct uw contract digitaal ondertekenen.
  • Uw aanvraag wordt handmatig beoordeeld door een medewerker. Soms zijn er nog aanvullende gegevens nodig.
  • Uw aanvraag is afgewezen.


4. Contract ondertekenen

Als uw aanvraag is goedgekeurd, kunt u digitaal met iDIN en met behulp van uw bankieren app uw contract ondertekenen. 

iDIN: Documenten of contracten voor een lening of verzekering moeten worden ondertekend. Dit kan met pen en papier, maar tegenwoordig ook digitaal. Met behulp van uw bank-app ondertekent u het document. Er worden met iDIN geen bankgegevens verstuurd. Wilt u meer weten? Kijk op idin.nlOpens in new window.